dag 344 Wat coaching met een paard reflecteert, zelfvergevingen

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan bang te zijn voor paarden als een patroon dat ik heb gekopieerd van mijn moeder die zelf bang was van paarden, waarin ik mezelf vergeef dat ik heb geaccepteerd en toegestaan bij de eerste ontmoeting met een paard bang, onzeker te zijn en mezelf klein en kwetsbaar te voelen.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan aanwijzingen te verwachten van de coach, die mij slechts observeerde waarin ik onzeker was, niet wist wat ik moest aanvangen met het paard Lizzy omdat ik nog nooit een paard aangeraakt had en waarbij ik nog nooit zo dichtbij een paard durfde te benaderen.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan me afgewezen te voelen als ik Lizzy streel en zij haar hoofd van me afwendt, waarin ik iets terug wil ontvangen, een dankbaarheid naar mij toe verwacht.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan dankbaarheid van een paard te wensen in plaats van mezelf de dankbaarheid te geven dat ik hier mag zijn met haar en te genieten van het strelen van haar huid en manen.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan op zoek te zijn naar succes in de vorm van genegenheid van het paard als teruggave van mijn strelen.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan te denken voor wat hoort wat in plaats van vertrouwen in mezelf te hebben.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan te denken dat het me allemaal te lang duurt, dat ik wil opgeven en dat ik de hele sessie liet voortduren omdat Amber mij observeerde en ik haar niet wilde teleurstellen door het op te geven.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan op te geven als ik denk dat mijn werkwijze geen succes heeft, waarin het voor mij betekent dat Lizzy haar hoofd naar mij toedraait en laat merken dat zij mijn strelingen waardeert.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan me afhankelijk van Lizzy op te stellen en wacht op appreciatie van haar kant in plaats van appreciatie naar mijzelf te hebben.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan mijzelf niet te waarderen maar de waardering van een ander mens of dier te willen.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan mijzelf te vergeten in de aanraking met het paard maar steeds gefocused te zijn op de toenadering van Lizzy naar mij.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan mezelf te veroordelen geen leiderschap te bezitten omdat Lizzy onvermurwbaar blijft staan als ik haar mee wil nemen aan haar leidsel.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan bang te zijn aan haar leidsel te trekken omdat ik denk dat ik haar boos kan maken, waarin ik mezelf vergeef dat ik heb geaccepteerd en toegestaan grip op haar te willen krijgen, in plaats van een en gelijk met haar te staan.

Als en wanneer ik nog een keer een coaching met een paard mag hebben of in aanwezigheid van een paard ben, dan stop ik en adem. Ik realiseer me dat ik niets van het paard hoef te verwachten, geen respons hoef te krijgen toch hier aanwezig te zijn, te ademen en zelf te genieten van het samenzijn met het paard.

Over marjajourney

OVER MIJN BLOG in deze procesblog beschrijf ik gedachten, gevoelens en emoties die niet van mij zijn, zij zijn slechts een systeem van de mind en niet wie ik werkelijk ben. Door middel van adem, zelfoprechtheid , zelfvergeving en zelfverantwoording, stop ik met het voeden van het mindsysteem in elk moment, om zo te kunnen realiseren wie ik werkelijk ben.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

