dag 342 Anderen en mijzelf beoordelen op uiterlijk

Recentelijk luisterde ik naar een Eqafe interview in de serie Fears en Fobies: Self-Judgement and Fear of Abusing Children en hiervoor wil ik zelfvergeving toepassen.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan kinderen te beoordelen op hun uiterlijk en angst te hebben dat hun puurheid, onschuld en schoonheid door anderen misbruikt wordt, waarin ik mezelf vergeef dat ik heb geaccepteerd en toegestaan zelf de misbruiker te zijn voor het hebben van deze gedachten.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan in een reactie van angst, afschuw en afwijzing te zijn als ik jonge kinderen gekleed zie als volwassenen, met make-up en sexy kleding die volwassenen immiteren omdat ik bang ben dat dit aanleding kan en zal geven aan volwassenen om kinderen te begeren en te misbruiken.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan mijzelf te veroordelen dat ik in een reactie kom van angst, afschuw en afwijzing bij het zien van jonge kinderen die sexy kleding dragen, sexy bewegingen maken die ze gekopieerd hebben van videoclips of meedoen aan talentenjachten of modeshows.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan volwassenen te beoordelen op hun uiterlijk, in positieve zin of negatieve zin en die gedachte hierin te onderdrukken zonder mijzelf te vergeven en te corrigeren.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan in een patroon te stappen van het beoordelen en veroordelen van iemand’s uiterlijk, zoals hun kleding, figuur, gezicht, lengte, breedte, gewicht waarin ik mezelf vergeef dat ik heb geaccepteerd en toegestaan mijn eigen beoordelingen te projecteren op anderen om zo niet naar mijzelf te kijken die ik beoordeel.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan mijn uiterlijk te beoordelen en te veroordelen bij het zien van mezelf, een spiegelbeeld van mijzelf of het zien van mezelf in een etalageruit.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan mijn uiterlijk al van kindsaf aan te veroordelen waarbij ik een beeld van mezelf krijg dat ik naar school loop, mijzelf in een winkelruit zien en mijn uiterlijk veroordeel als zijn te dik en het hebben van een holle rug.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan mensen op hun uiterlijk te beoordelen in plaats van verder te kijken en te zien wat zij in wezen zijn.

Ik vergeef mijzelf dat ik heb geaccepteerd en toegestaan mezelf te misbruiken door mezelf en anderen te beoordelen op hun uiterlijk, waarin ik mezelf vergeef dat ik heb geaccepteerd en toegestaan dit misbruik van gedachten en beoordelen mezelf kwalijk te nemen en zo in een vicieuze cirkel te komen waarin ik blijf ronddraaien.

Als en wanneer ik zie dat ik mezelf, een volwassene of een kind beoordeel op zijn uiterlijk, dan stop ik en adem. Ik realiseer me dat ik mezelf en anderen misbruik door in dit patroon te stappen.Ik ga met mijzelf de verbintenis aan zelfvergeving toe te passen en in plaats van de beoordeling zal ik een woord leven dat me assisteert en ondersteunt.

 

 

Over marjajourney

OVER MIJN BLOG in deze procesblog beschrijf ik gedachten, gevoelens en emoties die niet van mij zijn, zij zijn slechts een systeem van de mind en niet wie ik werkelijk ben. Door middel van adem, zelfoprechtheid , zelfvergeving en zelfverantwoording, stop ik met het voeden van het mindsysteem in elk moment, om zo te kunnen realiseren wie ik werkelijk ben.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

