dag 323 Zelfverwijt over geld

geldboomIk vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf een ongelooflijke oen te vinden
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf een stommeling te vinden.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf hebberig te vinden.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf een egoïst te vinden die alleen maar op eigen belang uit is.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf een naïeveling te vinden.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf een trut te vinden.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf een persoon te vinden die bijdehand wil zijn maar uiteindelijk alleen maar stomme dingen doet.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf impulsief te vinden omdat ik mezelf niet goed informeer en alles snel doe zonder na te denken, oftewel eerst zaken goed te lezen.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben geobsedeerd te zijn om geld te verdienen.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf niets waard te vinden als ik geen geld verdien.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat mijn leven pas een succes is als ik geld verdien.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat ik snel en makkelijk geld kan verdienen.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben in een opwinding en positiviteit te verkeren met het idee makkelijk geld te verdienen.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben belangrijke stappen over te slaan om mijn doel te bereiken omdat ik alleen een resultaat zie.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te fantaseren over het hebben van veel geld.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat geld alles goed maakt.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben verblind te worden door het idee geld te kunnen verdienen.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben enthousiast te zijn door het idee geld te kunnen verdienen, waarin ik mezelf vergeef toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat de ander net zo enthousiast zal worden van het idee als ik.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf te veroordelen geld te investeren wat (nog) geen vruchten heeft afgeworpen, waarin ik mezelf vergeef toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn enig risico te nemen wat geld kost.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn om geld te verliezen en/of uit te geven.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben een weerstand te hebben tegen het lezen van veel informatie in plaats van mezelf te pushen alle informatie tot me te nemen.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben ondoordacht te zijn.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben me te schamen voor mijn ondoordachte acties.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben niemand te durven te bekennen dat ik iets stoms heb uitgehaald en dit het liefst voor mezelf te houden.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te vinden dat ik iets stoms heb uitgehaald in plaats van een patroon te ontdekken en dit te ontrafelen.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn handelingen geheim te willen houden en diep weg te stoppen in mijn lichaam totdat ik weer voor eenzelfde beslissing sta en vervolgens hetzelfde doe omdat ik niet zelf-eerlijk ben.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben mijzelf te saboteren door niet naar mijn emoties en gedachten te kijken.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/begrijpen/realiseren dat ik bij de minste geringste positiviteit/negativiteit zelfvergeving kan toepassen in plaats van te wachten tot de zaak bijna ontploft en ik overweldigd word door negativiteit.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben in een polariteit te participeren wat betreft het hebben van geld en geen geld.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben succes te willen hebben door geld te investeren en hier profijt van te krijgen.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat het verschrikkelijk is om geld verkeerd uit te geven.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en  aanvaard te hebben te denken dat ik waar voor mijn geld moet krijgen.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat ik na een paar zelfvergevingszinnen vrij ben van emoties in plaats van de gehele gebeurtenis uit te schrijven.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn eerlijk te zijn naar mezelf.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn anderen te vertellen dat ik ondoordacht ben geweest.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn veroordeeld te worden terwijl ik degene ben die het hardste oordeel heeft over zichzelf.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn om fouten en misstappen te begaan in plaats van te leren van mijn fouten.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf als fout/misstap te zien in plaats van programma’s en patronen te ontdekken, te vergeven en te corrigeren.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf te verwijten dat ik niet goed heb opgelet in plaats van mild naar mezelf te kijken en mezelf te corrigeren.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben hard te zijn voor mezelf en dit te projecteren op anderen, om zodoende de aandacht van mezelf af te leiden.
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben verdrietig te zijn dat ik steeds meer ontdek hoeveel shit als patronen, programma’s, ideeen, overtuigingen er in mij te voorschijn komen in plaats van enige vooruitgang te zien.

Ik realiseer me dat ik verblind ben geweest door het idee makkelijk geld te kunnen verdienen.

Als en wanneer mij een aanbod wordt gedaan om geld te verdienen, dan stop ik en adem. Ik realiseer me dat er veel gedachten, emoties en gevoelens in mij verborgen zijn wat geld betreft. Ik ga met mijzelf de verbintenis aan mijzelf goed voor te bereiden, in te lezen en diep adem te halen voordat ik een beslissing neem.
Ik ga met mijzelf de verbintenis aan mijn gevoelens en emoties omtrent geld te vergeven en te corrigeren.

Als en wanneer ik een aankoop doe wat niet de gewenste resulaten oplevert, dan stop ik en adem. Ik realiseer me dat onvoldoende kennis en aandacht soms ongewenste resulaten oplevert. Ik ga met mijzelf de verbintenis aan bij mezelf te raden te gaan welke stappen ik heb overgeslagen en mezelf hiervoor te corrigeren.

Als en wanneer ik mezelf verwijten maak, veroordeel voor ondoordachte acties, dan stop ik en adem. Ik realiseer me dat ik me te allen tijden kan assisteren en ondersteunen met de tools van Desteni. Ik ga met mijzelf de verbintenis aan te stoppen met verwijten en veroordelingen maar hiervoor zelfvergeving en -correctie toe te passen.

 

Over marjajourney

OVER MIJN BLOG in deze procesblog beschrijf ik gedachten, gevoelens en emoties die niet van mij zijn, zij zijn slechts een systeem van de mind en niet wie ik werkelijk ben. Door middel van adem, zelfoprechtheid , zelfvergeving en zelfverantwoording, stop ik met het voeden van het mindsysteem in elk moment, om zo te kunnen realiseren wie ik werkelijk ben.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

