dag 291 Waarom schrijf ik zelfvergevingen?

imagesVandaag werd mij door iemand de vraag gesteld waarom ik zelfvergevingen schrijf. Ik besloot om hierover een blog te schrijven zodat ieder die zich dit afvraagt kan lezen waarom ik dit doe.
Mijn hele leven zoek ik naar de waarheid en een weg om van mijn negatieve emoties af te komen. Ik heb me in het verleden aangesloten mij spirituele groepen om een manier te vinden hiervan af te komen. Ook dacht ik dat positief denken een uitkomst zou bieden. Niets bleek minder waar te zijn, de negatieve emoties en gedachtes bleven, ondanks allerlei manieren zoals meditatie en aandacht naar buiten richten, ik leerde zelfs Sanskrit verzen. Ook bezocht ik een helderziende die mij een manier leerde om door een soort ‘touch for health’ mijn emoties te bedwingen. Lang heb ik geloofd dat er iets veranderde, dat als ik maar doorzette en goed mijn best deed het uiteindelijk wel zou lukken.
Op een gegeven moment ben ik overal mee gestopt maar bleef wel zoeken op het internet naar de ‘waarheid’ van ons bestaan.

Totdat………. ik een youtube filmpje tegenkwam van Sunette die vertelde hoe de vork in de steel zat. Het was zogezegd ‘mind blowing’ wat ik allemaal hoorde. Wie onze scheppers zijn, wat de bedoeling was voor ‘ons mensheid’ en hoe we geprogrammeerd zijn om nooit en te nimmer achter de waarheid te komen, zodat we altijd in gevangenschap zouden voortleven in deze wereld, incarnatie na incarnatie.
Eén man is het gelukt om achter de waarheid te komen: Bernard Poolman. Hij is door een proces van zelfvergeving gegaan (zonder van tevoren te weten waartoe dit zou leiden) en hij kwam achter de waarheid van ons bestaan. Sindsdien en dat is 2005 is er een portaal geopend waardoor alle informatie binnenkomt waarom gevraagd wordt. Er zijn honderden interviews met wezens te beluisteren op Eqafe.com, zoals interviews met engelen, demonen, de dierenwereld, Atlantiers, wezens die vertellen over hun laatste leven op aarde etc. Op youtube kun je ook (gratis) interviews zien van bekende wezens die op aarde hebben geleefd. (bijvoorbeeld John Lennon, George Harrison,

Goed, nu even terug naar de vraag die mij gesteld is. Ik zag dus een manier om van mijn negatieve emoties af te komen en gaf het een kans door een grats cursus DIP lite te volgen. Inmiddels was ik ook blogs gaan lezen van anderen die al veel langer het proces volgen en ik zag dat hele proces bedoeld is om eenheid op deze wereld te krijgen, ons te ontdoen van de negatieve energie maar ook van de positieve energie om uiteindelijk een hemel op aarde te creëren waar geen honger is, waar iedereen een menswaardig bestaan heeft, waar in gelijkheid met dieren wordt omgegaan, waar alle kinderen een educatie krijgen om het leven op aarde te eren, kortom een wereld waar het niet om geld draait. En het allerbelangrijkste om uiteindelijk werkelijk Leven te worden in plaats van een geestbewustzijnssysteem dat handelt vanuit zijn programmering. Je programmering is dat wat je van je ouders hebt gekopieerd, van je omgeving, wat je op school hebt geleerd en hoe je gelooft in je meningen en overtuigingen zoals je het je hele leven al hebt gedaan (en misschien ook je vorige levens).
Want laten we eerlijk zijn, hoe zit de wereld er nu uit: kindermisbruik, dierenmisbruik, hongersnood, armoede, huisuitzettingen, oorlog, vergiftiging van ons voedsel, manipulatie door de media die in handen is van de allerrijksten ter wereld.
Dus ik zou zeggen wil je uit je positieve bubble komen en een bijdrage leveren aan een wereld waar ieder wezen gelijk is, bezoek dan eens één van de onderstaande websites.

Bedankt voor het lezen.

Geschreven tekst: Geschiedenis van de mensheid

Gesproken test: History of mankind

Desteni.net (Nederlandse site)

Desteni.org (Engelstalige site)

Eqafe.com

Wikidestonians

Over marjajourney

OVER MIJN BLOG in deze procesblog beschrijf ik gedachten, gevoelens en emoties die niet van mij zijn, zij zijn slechts een systeem van de mind en niet wie ik werkelijk ben. Door middel van adem, zelfoprechtheid , zelfvergeving en zelfverantwoording, stop ik met het voeden van het mindsysteem in elk moment, om zo te kunnen realiseren wie ik werkelijk ben.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op dag 291 Waarom schrijf ik zelfvergevingen?

  1. Pingback: dag 291 Waarom schrijf ik zelfvergevingen?

  2. Pingback: Dag 265 participeren in eigenbelang | jannemansreisnaarleven

Geef een reactie

