dag 254 Mijn relatie met de kleur blauw

blauwIn deze blog ga ik verder met mijn relaties met kleuren.
In onderstaande interviews is te beluisteren hoe kleuren ons beïnvloeden door de gedachten, emoties en gevoelens die daarbij opkomen.

https://eqafe.com/p/colour-resonance-journeys-into-the-afterlife-part-67
https://eqafe.com/p/how-you-see-colours-the-metaphysical-secrets-of-imagination-part-47

In mijn kast hangen veel blauwe kleren en vooral ’s zomers geef ik de voorkeur aan deze kleur. Ik bemerkte als ik een nieuw kledingstuk wil kopen dat mijn aandacht het eerste wordt getrokken naar de kleur blauw, waarbij ik me bedenk dat ik al een x aantal kledingstukken heb in blauw waarbij ik dan me zelf bijna moet dwingen om naar andere kleuren te kijken.
Als ik een blauwe zee zie en dan vooral in een Mediterraans gebied kan ik overweldigd worden door een positief gevoel en dan vooral de verschillende kleurnuances die met de dag wisselen.  Ook een heldere blauwe lucht geeft me een energie van positiviteit en blijheid.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben een positief gevoel te krijgen van de kleur blauw.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat de kleur blauw het beste bij mij past.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben in winkels een grote aantrekkingskracht te voelen voor blauwe kledingstukken, waarbij ik andere kleuren over het hoofd zie.

Ik vergeef mijzelf niet toegestaan en aanvaard te hebben te zien/begrijpen/realiseren dat ik thuis aangekomen pas tot de ontdekking kom dat ik alweer iets blauw heb gekocht.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben een positieve energie te voelen bij het zien van een azuurblauwe, donkerblauwe of lichtblauwe zee.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben mij blij, positief en opgetogen te voelen als de lucht helderblauw is gekleurd nadat er de bura (n.o-wind) heeft gewaaid.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben teleurgesteld te zijn als ik witte chemtrails in de lucht zie die sterk aftekenen tegen de blauwe lucht.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat de kleur blauw me rust geeft.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben mijzelf met de positieve gevoelens ups en downs in energie te creëren en mijn lichaam te beschadigen.

Als ik zie dat ik een positief gevoel krijg van blauw, alleen maar naar blauwe kleding kijk, dan stop ik en adem. Ik realiseer mijzelf dat ik mezelf beperk door een grote voorkeur voor blauw te hebben en dat ik iedere keer bij het zien van blauwe luchten en blauwe zeven een energie creëer die mijn lichaam beschadigt.

Ik ga met mijzelf de verbintenis aan bij alle kleuren blauw mijzelf richting te geven door mijzelf te stabiliseren en een en gelijk te worden met alle kleuren van aarde en hemel.

Over marjajourney

OVER MIJN BLOG in deze procesblog beschrijf ik gedachten, gevoelens en emoties die niet van mij zijn, zij zijn slechts een systeem van de mind en niet wie ik werkelijk ben. Door middel van adem, zelfoprechtheid , zelfvergeving en zelfverantwoording, stop ik met het voeden van het mindsysteem in elk moment, om zo te kunnen realiseren wie ik werkelijk ben.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op dag 254 Mijn relatie met de kleur blauw

  1. Pingback: dag 254 Mijn relatie met de kleur blauw

Geef een reactie

