dag 240 Ben ik ook genetisch belast?

genIk kreeg deze week een telefoontje dat er bij mijn (jongere) broer een melanoom is vastgesteld met waarschijnlijk uitzaaiingen naar de lever. Mijn beide ouders zijn jong gestorven aan kanker en toen ik het nieuws hoorde kwam de gedachte op dat wij kinderen genetisch belast zijn en dus ook grote kans hebben op jonge leeftijd hieraan te overlijden.

Vaak heb ik de gedachten weggeschoven, oftewel onderdrukt dat ik eenzelfde lot beschoren ben en mijn manier van leven gerechtvaardigd heb door te denken dat ik beter op mijn gezondheid let.

 

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat ik genetisch belast ben om kanker te krijgen.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn dat ik genetisch belast ben om kanker te krijgen.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben na het horen van het bericht dat mijn broer aan kanker lijdt te denken dat het mij ook een keer zal overkomen.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat het nu wel heel dichtbij aan het komen is, nu mijn beide ouders zijn overleden en mijn broer ook nog eens gediagnosticeerd is met deze ziekte.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat mijn broer deze ziekte evenals mijn ouders niet zal overleven.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat mijn broer op dezelfde leeftijd als mijn vader zal overlijden.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben verdrietig te zijn dat mijn broer precies in de voetsporen van mijn vader lijkt te treden, waarin ik mezelf vergeef toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat ik in de voetsporen van mijn moeder treed.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben de angst om dezelfde ziekte als mijn ouders te krijgen namelijk kanker, jarenlang onderdrukt te hebben.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat een spiritueel leven leiden mij beschermd tegen een ziekte zoals kanker.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn levensstijl te rechtvaardigen waarbij ik zeker niet altijd de gezondste voeding tot me heb genomen.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/begrijpen/realiseren dat ik jarenlang mijn lichaam heb vervuild met gedachten, gevoelens en emoties en dat ik nu pas meer zicht heb gekregen hoe de geest mijn lichaam beïnvloedt hiermee.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn om dood te gaan.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn een lijdensweg te moeten ondergaan door ziekte.

Als ik zie dat er angst is om ziek te worden, om kanker te krijgen of om dood te gaan, dan stop ik en adem. Ik realiseer me dat door gezonde voeding, zelfvergeving en zelfcorrectie het lichaam gereinigd kan worden van herinneringen die zijn opgeslagen. Ik stel mijzelf ten doel mijzelf gewaar te zijn van mijn denkprocessen met betrekking tot ziekte en dood en hierop zelfvergeving toe te passen.

Over marjajourney

OVER MIJN BLOG in deze procesblog beschrijf ik gedachten, gevoelens en emoties die niet van mij zijn, zij zijn slechts een systeem van de mind en niet wie ik werkelijk ben. Door middel van adem, zelfoprechtheid , zelfvergeving en zelfverantwoording, stop ik met het voeden van het mindsysteem in elk moment, om zo te kunnen realiseren wie ik werkelijk ben.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op dag 240 Ben ik ook genetisch belast?

  1. Pingback: dag 240 Ben ik ook genetisch belast?

Geef een reactie

