dag 230 Zelfvergevingen en zelfcorrecties dag 229

levertraan
Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat ik door de bomen het bos niet meer zie door alle dieten waar ik over lees en dat ik maar niet kan bepalen wat nu goed voor mijn lichaam is.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben in veel dieten wel wat te zien maar dat dit vaak niet te combineren lijkt.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben teleurgesteld te zijn in mijzelf dat ik niet in staat ben een keuze te maken voor een passend dieet en mijn toevlucht zoek in een advies van een homeopaat.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben een gevoel van euforie te krijgen als ik hoor dat er reacties zijn op slechts een paar (voor mij onbelangrijke) voedingsstoffen waarin ik niet wil zien dat er ook een bepaling gevonden is in mijn bloed die in de toekomst tot ziekte kan leiden.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat bakken in olijfolie gezond is en de berichtgeving die me vertelt dat het beter is dit niet te doen, te negeren.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te kiezen voor een lekkere bereiding van mijn voedsel in plaats van de gezonde methode.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben een somber gevoel te hebben wanneer ik me meer verdiep op de uitslag van mijn bloed en de gevolgen op den duur als ik niet mijn dieet verander.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat ik een gezond voedingspatroon volg waarbij ik niet alle informatie heb bekeken die hierover bekend is.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn dat het voedingspatroon dat ik heb gevolgd op den duur catastrofale gevolgen zal hebben.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn net als mijn ouders kanker te krijgen of een hartziekte.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn dat het nu te laat is om mijn voeding aan te passen.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn dat de aanpassingen die ik nu aanbreng niet tot een gezond lichaam zullen leiden.

Als ik zie dat ik me zorgen maak over mijn gezondheid door de jarenlange verkeerde voedingswijze die ik door onwetendheid heb gevolgd, dan stop ik en adem.
Ik realiseer me dat ik stap voor stap meer te weten kom over wat de juiste voeding voor mij is. Ik stel mijzelf ten doel mijzelf nauwlettend in de gaten te houden door mijn lichaam te observeren en te streven naar de optimale voeding.
Ik stel mijzelf ten doel de voedingsadviezen van de homeopaat op te volgen en mijn bloed over een jaar weer te laten controleren.

Over marjajourney

OVER MIJN BLOG in deze procesblog beschrijf ik gedachten, gevoelens en emoties die niet van mij zijn, zij zijn slechts een systeem van de mind en niet wie ik werkelijk ben. Door middel van adem, zelfoprechtheid , zelfvergeving en zelfverantwoording, stop ik met het voeden van het mindsysteem in elk moment, om zo te kunnen realiseren wie ik werkelijk ben.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

