dag 220 Ik ben stik jaloers op succesvolle vrouwen, zelfvergevingen

appleDit is een vervolg op mijn blog van dag 219.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben jaloers te zijn op succesvolle vrouwen.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben jaloers te zijn als ik de getuigenissen lees van vrouwen die zelfverantwoordelijkheid hebben genomen door de stap te nemen in zaken te gaan.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben jaloers te zijn op vrouwen die een carriere hebben.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben jaloers te zijn op vrouwen die een studiekeuze hebben gedaan waardoor zij het beroep hebben gekozen en waarin ik denk dat zij er plezier in hebben, dat het bij hun past en daar succes in hebben.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben me inferieur te voelen aan vrouwen die succes hebben in hun werk.

Ik vergeef mijzelf niet toegestaan en aanvaard te hebben te zien/realiseren/begrijpen dat ik in zaken zijn als een mannending beschouw en in de voetsporen getreden ben van mijn moeder, grootmoeder enz. door huisvrouw/moeder te worden.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet gewaar te zijn dat ik de patronen van mijn voorouders heb gekopieerd als een geest bewustzijnssysteem waarin ik inferieur en afhankelijk ben van mijn echtgenoot.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven in een bepaalde spirituele stroming die propageert dat de vrouw een dienende rol heeft naar haar man en kinderen toe en hierin heb geloofd dat de vrouw inferieur is aan de man.

Ik vergeef mijzelf niet toegestaan en aanvaard te hebben te zien/begrijpen/realiseren dat het voorbeeld dat ik heb gezien van mijn ouders aangaande ongelijkheid, superioriteit en inferioriteit door mij opgepikt is als energie.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat ik tevreden ben met een rol van dienstbaarheid en inferioriteit, waarin ik mezelf vergeef niet toegestaan en aanvaard te hebben te zien/begrijpen/realiseren dat ik ontevreden ben met mijn rol als dienstbare vrouw maar deze emotie heb onderdrukt.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn verantwoording te nemen voor mijzelf als vrouw waarin ik denk niet genoeg tijd en aandacht aan mijn gezin te kunnen besteden en hierbij de verantwoordelijkheid leg bij mijn echtgenoot.

Ik vergeef mijzelf niet toegestaan en aanvaard te hebben te zien/begrijpen realiseren dat het angst is om voor een studie/carriere te kiezen waarin ik bang ben om te falen.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat ambitieuze, succesvolle vrouwen egoïsten zijn die niet voldoende tijd aan hun gezin besteden.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben verdrietig te zijn om te zien dat ik nu ik op middelbare leeftijd ben geen zelfverantwoording heb genomen om financieel onafhankelijk te zijn en dus nog steeds in de dezelfde inferieure positie ben als mijn moeder, grootmoeder enz.

Ik vergeef mijzelf niet toegestaan en aanvaard te hebben te zien/begrijpen/realiseren dat het (bijna) onmogelijk is zonder het gereedschap van Desteni uit deze overervingspatronen, -systemen te stappen en te staan als één en gelijk aan leven op aarde.

Ik realiseer me dat ik mezelf gesaboteerd en gelimiteerd heb en niet mijn volle potentie heb geleefd.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/realiseren/begrijpen dat ik mezelf gesaboteerd en gelimiteerd heb door mijn geloofssysteem, ideeën, meningen en overtuigingen over mijzelf als vrouw.

Als ik zie dat er een jaloezie opkomt bij het zien of lezen over succesvolle vrouwen dan stop ik en adem. Ik realiseer me dat er onder deze jaloezie angst schuilt om zelf de stap te nemen om zelfverantwoordelijk te zijn voor mijn leven en dat ik tot nu toe geleefd heb volgens de patronen die ik heb geërfd van mijn (voor)ouders.

Ik stel mijzelf ten doel mijn angsten ten opzichte van het nemen van zelfverantwoording, mijn eventuele jaloezieën in zelfeerlijkheid te onderzoeken en zelfvergeving/zelfcorrectie toe te passen.

Ik stel mijzelf ten doel verantwoordelijkheid te nemen en één en gelijk te staan met iedereen en mijn volle potentie te leven.

 

 

Over marjajourney

OVER MIJN BLOG in deze procesblog beschrijf ik gedachten, gevoelens en emoties die niet van mij zijn, zij zijn slechts een systeem van de mind en niet wie ik werkelijk ben. Door middel van adem, zelfoprechtheid , zelfvergeving en zelfverantwoording, stop ik met het voeden van het mindsysteem in elk moment, om zo te kunnen realiseren wie ik werkelijk ben.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op dag 220 Ik ben stik jaloers op succesvolle vrouwen, zelfvergevingen

Geef een reactie

