dag 213 Ik word genegeerd en heb het zelf gecreëerd

mindmachineVorig jaar besloot ik geen contact meer met iemand te hebben, omdat ik het idee had dat de inspanning om iets af te spreken alleen maar van mijn kant kwam. Dus besloot ik een tijdje niets te doen te en af te wachten tot diegene mij belde. Dit gebeurde niet en de tijd verstreek en verstreek. Ik vond het eigenlijk wel best en vond dat deze persoon niets bijdroeg in mijn leven en alleen maar irritaties bij mij opriep. Ik zag niet dat dit mijn eigen irritaties waren. Nu kreeg ik een poosje geleden te horen via iemand anders dat er een familielid ziek was en besloot de stoute schoenen aan te trekken en weer contact te zoeken in de veronderstelling dat ik zo groothartig was om het contact te herstellen. Zij reageerde boos en vertelde me dat ik haar had beledigd en hing de telefoon op. Nu was de zaak ernstiger geworden en stuurde ik een berichtje naar de familie dat niet beantwoord werd. Ik voel me genegeerd maar weet dat het de consequenties zijn zoals ze zich voordoen. Ik heb me altijd superieur gevoeld aan deze persoon zonder achtergronden in overweging te nemen en zonder consequenties te zien van mijn gedrag. Nu voel ik me schuldig dat ik zo gereageerd heb en zie maar een manier dit terug te draaien, door zelfvergeving.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben me genegeerd te voelen door iemand waarvan ik weet dat dit de consequenties zijn uit het verleden.

Ik vergeef mijzelf niet toegestaan en aanvaard te hebben te zien/begrijpen en te realiseren dat ik zelf degene ben die deze persoon genegeerd heb en heb uitgebannen.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat deze persoon niets bijdraagt in mijn leven omdat ze irritaties bij me opwekt waar ik mijzelf vergeef niet toegestaan en aanvaard te hebben te zien/begrijpen en te beseffen dat ik degene ben die irritaties laat bestaan in mijn geest.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat door een telefoontje of een berichtje alles is vergeven en vergeten omdat ze zich nu in een penibele situatie bevind, waarin ik mijzelf vergeef niet toegestaan en aanvaard te hebben te zien/begrijpen /realiseren ik slechts mijn eigen ego wil bevredigen door te denken dat ik een genereus persoon ben.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben mij schuldig te voelen nu het slecht met deze persoon gaat.

Ik vergeef mijzelf niet toegestaan en aanvaard te hebben te zien/begrijpen/realiseren dat ik uit medelijden met mijzelf weer contact wil leggen en mezelf op deze manier een beter mens te voelen.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben mij niet als één en gelijk met deze persoon te staan en mijzelf superieur te voelen omdat ik degene ben die weer toenadering zoek.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben mij lange tijd superieur aan deze persoon op te stellen zonder de achtergrond van deze persoon in acht te nemen.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben mij superieur te voelen aan een ander en mijzelf af te scheiden van mij en de ander.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/begrijpen/realiseren dat ik aardig gevonden wil worden door compassie te tonen waarin ik bang ben om als schuldige aangewezen te worden.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn als schuldige aangewezen te worden door vrienden en familie van diegene waarin ik zie dat ik de situatie uit wil leggen wat er volgens mijn perspectief gebeurt is.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat mijn perspectief over het verliezen van het contact de juiste is waarin ik diegene schuldig noem en dus niet zie als één en gelijk als mijzelf.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat ik mijn geest kan vertrouwen, niet beseffende dat de geest als bewustzijnssysteem er altijd op uit is om gedrag te rechtvaardigen of te veroordelen waarin ik dus in een polariteit zit.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben verdrietig te zijn dat ik genegeerd word.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben mensen in mijn leven te negeren en niet te communiceren wat mij dwarszit en niet te zien wat mijn deel is geweest in het verliezen van het contact.

Als ik zie dat ik me schuldig, genegeerd, verdrietig voel omdat ik genegeerd word dan stop ik en adem. Ik realiseer me dat de reden van het negeren geheel bij mijzelf ligt omdat ik zelf degene ben die de ander heeft genegeerd door geen contact op te nemen.

Ik stel mijzelf ten doel niemand in mijn leven te negeren maar te communiceren in stabiliteit waarin ik mezelf zal corrigeren voordat de communicatie plaatsvindt.

 

 

Over marjajourney

OVER MIJN BLOG in deze procesblog beschrijf ik gedachten, gevoelens en emoties die niet van mij zijn, zij zijn slechts een systeem van de mind en niet wie ik werkelijk ben. Door middel van adem, zelfoprechtheid , zelfvergeving en zelfverantwoording, stop ik met het voeden van het mindsysteem in elk moment, om zo te kunnen realiseren wie ik werkelijk ben.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

