dag 205 Ik plaats iemand in mij als mijzelf

brainDe volgende punten die ik zie bij een ander geven reacties bij mij, dus zijn ze in mijn systeem aanwezig.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven in mijn eigen leugens omdat ik me niet gewaar ben van mijn gedachten, woorden en daden.

Ik vergeef mijzelf niet toegestaan en aanvaard te hebben te zien/begrijpen/realiseren dat ik uitsluitend handel als een geest bewustzijnssysteem en de patronen herhaal zoals mijn ouders en voorouders dit hebben gedaan.

Ik vergeef mijzelf niet toegestaan en aanvaard te hebben te zien/begrijpen/realiseren dat ik me door mijn ego laat lijden en dus niet doe wat het beste is voor iedereen.

Ik vergeef mijzelf niet toegestaan en aanvaard te hebben te zien/begrijpen/realiseren wat liefde/compassie/nederigheid is omdat ik dit voorbeeld niet gezien of herkend heb in mijn leven.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben me te laten leiden door een geloofssysteem waarin ik denk dat zolang ik geloof in een god en een god dien er voor mij een plaatsje in de hemel is gereserveerd en dit te zien als het hoogste goed.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat ik het ware geloof heb gevonden en dat dit me beschermt in iedere daad die ik verricht en dat mensen die niet dit geloof belijden verdoemd zijn.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te kunnen zien wat de consequenties van mijn daden zijn, maar steeds probeer een ander te beschuldigen waarin ik mezelf vrijwaar van iedere beschuldiging die geuit wordt.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat het kwetsen/macht uitoefenen/bang maken van kinderen geen gevolgen heeft voor hun leven, omdat ik me niet gewaar ben van mijn eigen gekwetstheid / machtsmisbruik door mijn ouders / bangmakerij door mijn ouders.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/begrijpen/realiseren dat ik me door meningen / ideeën / religie / fatsoensnormen laat beïnvloeden zonder te zien wat werkelijk gaande is in de emoties en gedachten van een kind.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn kinderen als eigendom van mijzelf te zien waarin ik er alles voor zal doen dit aan de wereld te laten zien.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben het dragen van de achternaam van mij door mijn kinderen en het in stand houden van bloedlijnen (wat dat ook moge betekenen) als een van de allerbelangrijkste zaken te zien.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf een positief gedrag te hebben aangeleerd om als een goed uitziend, charmant, vlot, vriendelijk, beleefd, spontaan persoon presentatie van mezelf te geven waarin ik mijn negatieve eigenschappen verberg.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben bij de meeste mensen die ik ontmoet een positieve indruk achter te laten omdat de meeste mensen niet kunnen zien wat ik te verbergen hem in de spelonken van mijn geest.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben mensen te imponeren met mijn aangeleerde gedrag, uitstraling en verhalen waarin ik volkomen eerlijk en betrouwbaar overkom.

Ik vergeef  mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben medelijden op te wekken bij andere mensen door een aangepaste versie van een situatie te schetsen, waarin ik zelf in ben gaan geloven.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben dreigementen te gebruiken als pressiemiddel om te trachten mijn doel te bereiken.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben in wanhoop mensen te verraden zodat zij zonder geld of huis komen te staan.

wordt vervolgd

 

 

Over marjajourney

OVER MIJN BLOG in deze procesblog beschrijf ik gedachten, gevoelens en emoties die niet van mij zijn, zij zijn slechts een systeem van de mind en niet wie ik werkelijk ben. Door middel van adem, zelfoprechtheid , zelfvergeving en zelfverantwoording, stop ik met het voeden van het mindsysteem in elk moment, om zo te kunnen realiseren wie ik werkelijk ben.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

