dag 173 Knieslijtage en Structurele Resonantie

srbf-2Sinds een paar dagen heb ik last van mijn linkerknie,  waarschijnlijk heb ik iets geforceerd door de laatste tijd teveel trappen te lopen en door twee lange bergwandelingen. Deze klachten zijn ongeveer 2 jaar geleden begonnen met pijn in mijn rechterduim en knieën. Ik heb hiervoor al een paar keer de huisarts bezocht die dacht aan artrose. Vorige jaar was ik gestart met Glucosamine/Chondrotoine en MSM (zwavel link)  supplementen waarna ik pijnvrij was. Omdat ik het nogal een fikse prijs vond die ik voor deze supplementen betaalde ben ik gestopt. Nadat ik vandaag op een stoel stapte om een gordijnroede te verplaatsen kreeg ik opeens een flinke pijnaanval in mijn linkerknie en kon geen stap meer verzetten.

Ik vergeef mijzelf niet toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik de supplementen zoals Glucosamine/Chondrotoine en MSM niet meer nodig had omdat de pijn in mijn duim en knieën was verdwenen.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben de supplementen Glucosamine/Chondrotoine en MSM niet te te continueren omdat ik de prijs te hoog vind.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben pas bij hevige pijnscheuten te zien dat ik mijzelf niet in acht neem, niet waardevol genoeg vind, waarin ik heb nagelaten de supplementen aan te schaffen en te gebruiken die verlichting lijken te geven bij de artrose-achtige klachten die ik ondervind.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te kijken naar wat mijn lichaam nodig heeft maar mijn mind te volgen, die mij zegt dat de supplementen te duur zijn.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te verdrietig te zijn dat ik zo onachtzaam ben naar mijn lichaam, waarin ik zo min mogelijk geld uitgeef voor mijn gezondheid en welzijn

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben angst te hebben voor de toekomst omdat ik  slecht heb gezorgd voor mijn fysieke gezondheid en dat dit consequenties heeft die niet meer te verhelpen zijn.

Ik realiseer me dat ik het beste kan starten met de bovengenoemde supplementen. Ik stel mijzelf ten doel morgen de nodige supplementen aan te schaffen, deze in te nemen en indien er geen verbetering optreedt een arts te consulteren.

Ik wilde eens kijken wat er volgens de Structurele resonantie van wordt gezegd (Dit is het systeem in de mens van wat we onszelf hebben toegestaan te worden.
( kniepunten link) Ik heb wat stukjes gekopieerd uit dit hoofdstuk.

De insluiting van herinneringen die je beperken tot het slechts bestaan in het verleden, is wat de KNIE punten vertegenwoordigen.

In de KNIE punten bestaat de kristallisering van voorbije ervaringen – ingesloten als herinneringen die zijn gekristalliseerd in de KNIE punten, die genoemd worden: Het Nu van Bewustzijn Systeem.

Dit werkt als volgt: je gedachten, de act van denken, je persoonlijkheid en gedrag als acties en reacties, zijn gebaseerd op gedachten/herinneringen. De gehele Structurele Resonantie in en als mensen is gebaseerd op herinnering/verleden, want je definieert ‘wie je bent’ binnen het Systeem middels ervaringen van vroeger als herinneringen waaraan je ‘vasthoudt’, die je assisteren en ondersteunen doorheen dit leven hier op Aarde in deze systematische bewustzijn realiteit.

Je hebt bijvoorbeeld een ervaring in deze wereld en deze ervaring onderscheidt zich – je weet wel, ervaringen waarvan je zegt dat je ze nooit zult vergeten. Ze worden opgesloten in je mind en ook gekristalliseerd in de KNIE punten, die assisteren bij de ontwikkeling van je gehele Structurele Resonantie – gekristalliseerde herinneringen die deel gaan uitmaken van de fundering van de gehele Structurele Resonantie, wanneer en als jij definieert ‘wie je bent’ volgens zulke gekristalliseerde herinneringen aan eerdere ervaringen.

Terwijl zulke herinneringen in de onderbewuste mind circuleren – wordt de complete ‘resonerende essentie’ van de herinneringen waaraan ‘vastgehouden’ wordt en gebruikt om te definiëren ‘wie je bent’ binnen het Systeem – overgezet naar de KNIE punten waar het zich daadwerkelijk ontwikkelt tot gevormde en gemanifesteerde kristallen.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/begrijpen/realiseren voortdurend in het verleden te bestaan, ‘levend’ en ‘expressie te geven aan’ mijzelf binnen het gevangenzijn in rondcirculerende herinneringen aan vroegere ervaringen die zich manifesteren als kristallen in de KNIE punten en deel worden van de Structurele Resonantie in menselijke wezens, die gebruikt wordt om te definiëren ‘wie ik ben’ binnen het Systeem.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/realiseren/begrijpen constant te bestaan in Het Nu van Bewustzijn, gevestigd in en als de Structurele Resonantie in de KNIE punten als herinneringen aan vroegere ervaringen, waaraan ‘vastgehouden’ wordt en die in de onderbewuste mind circuleren – de ‘resonerende essentie’ van herinneringen aan ervaringen uit het verleden rechtstreeks in de KNIE punten overgedragen vanuit de onderbewuste mind, alwaar de herinneringen kristalliseren en zich vormen en ontwikkelen tot deel van mijn Structurele Resonantie die ik gebruik om te bepalen ‘wie ik ben’ binnen het Systeem.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/begrijpen/realiseren dat de circulerende herinneringen in de onderbewuste mind die zich manifesteren als kristallen in de KNIE punten, waarnaar wordt verwezen als Het Nu van Bewustzijn – is dat wat mij als menselijke wezen insluit in het constant in het verleden bestaan – het verleden gebruikend om ze ‘toe te rusten voor’ en te ‘assisteren in’ mijn dagelijkse ervaringen terwijl ik het ‘mijzelf te ervaren’ in deze wereld continueer.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben vanwege het bestaan van de circulerende herinneringen in de onderbewuste mind – gemanifesteerd als kristallen in de KNIE punten als Het Nu van Bewustzijn Systeem, zich vormend en ontwikkelend in en als de Structurele Resonantie, controle en slavernij toe te laten en te accepteren en te gebruiken om te bepalen ‘wie ik ben’ binnen het Systeem.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/begrijpen/realiseren dat ik als wie ik werkelijk ben, mezelf niet hebt bestuurd in en als mijzelf, mijzelf niet in beweging hebt gebracht in en als mijzelf, in en als eenheid en gelijkheid staand in volledig aanwezig- en gewaarzijn van wie ik ben in en als de stilte van klank in elke adem en wat het betekent om op te staan en verantwoordelijkheid te nemen voor alles als één als gelijk.

Als ik zie dat ik leef in de herinneringen aan het verleden dan stop ik en adem. Ik realiseer me dat iedere gedachte, emotie, gevoel vergeven en gecorrigeerd moet worden om hier te zijn als alles als één.

Ik stel mezelf ten doel op te staan voor alles als één, verantwoordelijkheid te nemen voor mezelf als alles als één, zodat ik mag realiseren dat mijn individuele expressie verantwoordelijk is voor alles van het bestaan als één.

Over marjajourney

OVER MIJN BLOG in deze procesblog beschrijf ik gedachten, gevoelens en emoties die niet van mij zijn, zij zijn slechts een systeem van de mind en niet wie ik werkelijk ben. Door middel van adem, zelfoprechtheid , zelfvergeving en zelfverantwoording, stop ik met het voeden van het mindsysteem in elk moment, om zo te kunnen realiseren wie ik werkelijk ben.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op dag 173 Knieslijtage en Structurele Resonantie

  1. Pingback: Knie slijtage en Structurele Resonantie

Geef een reactie

