dag 162 Gezondheid en ziekte

Desteni Self Honesty ProcessAls reactie op mijn laatste blog kreeg ik de tip om eens te kijken naar de polariteit van zwak/sterk en ziek/gezond en de angst om zelf ziek te zijn/worden.

De vraag die ik mezelf stel is: ben ik bang om ziek te worden?

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te zien dat ik medelijden heb met zieke mensen.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben het onaangenaam te vinden zieke mensen te zien.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben een weerstand te hebben om naar zieke mensen te kijken.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben als ik een zieke, treurige, hulpeloze persoon zie lopen in gedachten te participeren van o wat erg, je zal dat toch maar hebben, waarin ik mijzelf vergeef toegestaan en aanvaard te hebben een afkeer te voelen voor diegene.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben geen zieke, strompelende, invalide, verslaafde mensen te willen zien omdat ik dan gedachten zou kunnen krijgen van hoe dat zou zijn, en stel je voor dat ik zoiets zou krijgen?

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/begrijpen/realiseren dat ik niet naar zieke mensen wil kijken omdat dan mijn eigen gezondheid im frage is.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben dat ik bang ben om zelf ernstig ziek te worden, dat uiteindelijk tot de dood zal leiden.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/begrijpen/realiseren dat ik mezelf afscheid van mensen die ziek zijn.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/begrijpen/realiseren dat ik zieke mensen niet als een en gelijk als mezelf zie.

Als ik iemand zie die ziek, invalide, of verslaafd is en bemerk een weerstand of angst dan stop ik en adem.

Ik realiseer me dat afwijzing van zieke, invalide of verslaafde mensen een afwijzing van mezelf is en een ontkennen van mijn eigen sterfelijke bestaan. Ik realiseer me dat we leven in een wereld waar het voedsel grotendeels vergiftigd is, de medicijnen vaak meer kwaad dan goed doen en wij allen vergiftigd worden door een geestbewustzijnssysteem dat ons lichaam beroofd.

Ik stel mezelf ten doel geen ziekte te ontkennen, mijn gevoelens niet meer te onderdrukken en zonodig die te vergeven en te corrigeren en een en gelijk te staan met allen.

Nu ook in het Nederlands: DIP lite gratis cursus http://lite.desteniiprocess.com

dip_lite_wood_plank

 

 

Over marjajourney

OVER MIJN BLOG in deze procesblog beschrijf ik gedachten, gevoelens en emoties die niet van mij zijn, zij zijn slechts een systeem van de mind en niet wie ik werkelijk ben. Door middel van adem, zelfoprechtheid , zelfvergeving en zelfverantwoording, stop ik met het voeden van het mindsysteem in elk moment, om zo te kunnen realiseren wie ik werkelijk ben.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

