dag 160 Verplichte vaccinatie? ik ben woedend

images-6Gisteren hoorde ik op het Kroatische nieuws op de televisie dat een rechter heeft bepaald dat vaccinatie voor alle kinderen verplicht wordt. Ik reageerde in woede, hoe is het mogelijk dat een regering vaccinaties kan verplichten? En dan nog durven te zeggen dat dit in het belang van de gezondheid van de kinderen is, terwijl er dagelijks gezinnen met kinderen op straat worden gezet omdat ze geen geld meer hebben. Verder is het een feit dat veel mensen hier niet eens genoeg geld hebben om hun kinderen gezonde voeding en kleding te geven.
Mijn jongste kleindochter is hier 2,5 jaar geleden geboren, toen is er ongevraagd een Hepatitis-B vaccinatie gegeven aan haar, een pasgeboren baby. Mijn dochter hoorde dit pas achteraf en had geen idee dat dit een standaardprocedure is hier.
Zelf heb ik onze kinderen 30 en 35 jaar geleden laten vaccineren. Ik had er zelfs niet over nagedacht om het wel of niet te doen. De vraag om wel of niet te vaccineren hield mijn dochter wel bezig bij de geboorte van haar oudste dochter omdat veel vriendinnen uit antroposofische gezinnen kwamen die hun kinderen niet vaccineerden. Toen pas ben ik gaan lezen over de voor-en nadelen van vaccinatie en vandaag de dag wordt zelfs door gerenommeerde kinderartsen verkondigd dat er veel te weinig onderzoek is verricht naar de uitwerking en invloed van vaccinaties op het lichamelijk gestel.
Verder vind ik dat of je nu wel of niet voor vaccinatie bent je dit zelf zou moeten beslissen en dat er in ieder geval eerlijke informatie moet worden gegeven over de inhoud van de vaccinaties en de schadelijke elementen die zich in de vaccinaties bevinden.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben woedend te zijn bij het horen op het nieuws dat een rechter heeft besloten dat alle kinderen gevaccineerd moeten worden.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben boos te zijn dat een regering een wet bedenkt die kinderen verplicht te vaccineren, waarin ze zeggen dat dit in het belang van de gezondheid van de kinderen is, terwijl er dagelijks kinderen en ouders op straat worden gezet en veel gezinnen niet eens genoeg geld hebben om gezond eten en kleding te kunnen kopen.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat de politici pionnen zijn die in dienst staan van multinationals waaronder de farmaceutische industrie en niet hun gezonde verstand gebruiken maar alleen denken aan hun eigen belang/baantje.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben boos te zijn dat mijn kleindochter als pasgeboren baby direkt na haar geboorte gevaccineerd is met een Hepatitis-B vaccin zonder dat vooraf de moeder om toestemming is gevraagd.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te zien dat ik zonder erover na te denken mijn kinderen heb laten vaccineren, in blind vertrouwen omdat de dokters wel weten wat ze doen, terwijl ik geen idee heb over de gevolgen die vaccinaties op een gezond lichaam hebben.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben teleurgesteld te zijn dat niet iedere ouder opstaat tegen deze verplichting om je kinderen te vaccineren.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te zien dat ik niet verantwoordelijkheid heb genomen in het nemen van belangrijke regeringsbesluiten en veel te druk bezig ben met mijn eigen leven zonder me werkelijk af te vragen wat een goed besluit is voor iedereen als een en gelijk.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te zien dat er zich allerlei gruwelijke scenario’s in mijn hoofd/mind afspelen van kinderen die uit de klas worden gehaald en worden gevaccineerd zonder de ouders hiervan in kennis te stellen.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn voor de regering omdat ze van alles kunnen beslissen, zoals een vaccinatie en het zelfs strafbaar kunnen maken als je je niet aan hun regels houdt.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en aanvaard te hebben te zien dat ik geen veranwoordelijkheid heb genomen voor de wereld waarin wij nu leven waar er allerlei besluiten worden genomen over de hoofden van de burgers waarbij er vooraf geen overleg of referenda worden gehouden en waarin een groot deel van de mensheid niet eens in de gaten heeft wat er wordt besloten omdat ze het veel te druk hebben om te overleven of met allerlei afleidingen zoals media, mode, amusement etc.

Als ik zie dat ik boos of angstig ben voor besluiten die de regering kan nemen of heeft genomen, dan stop ik en adem. Ik realiseer me dat ook een handjevol mensen het verschil kunnen maken. Ik stel me zelf ten doel mezelf op dit punt te stabiliseren met de tools die ik van Desteni heb geleerd om zo een betere wereld te creëren waar iedereen een en gelijk is.

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2010/11/03/hepatitis-b-vaccines-at-birth.aspx

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2012/10/06/dr-palevsky-disease-vaccines.aspx

http://journey-to-new-life.blogspot.com/2014/03/day-36-to-vaccinate-or-not-to-vaccinate.html

 

Over marjajourney

OVER MIJN BLOG in deze procesblog beschrijf ik gedachten, gevoelens en emoties die niet van mij zijn, zij zijn slechts een systeem van de mind en niet wie ik werkelijk ben. Door middel van adem, zelfoprechtheid , zelfvergeving en zelfverantwoording, stop ik met het voeden van het mindsysteem in elk moment, om zo te kunnen realiseren wie ik werkelijk ben.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

