dag 126 Vertrek (deel 2)

departIk vergeef mijzelf toegestaan en geaccepteerd te hebben in shock, angst en verslagenheid te reageren, waarna wij L vroegen wat er allemaal met haar gebeurd was, toen de leidsters hadden gezegd dat L apathisch gedrag vertoonde in de crèche.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en geaccepteerd te hebben woede, verbijstering, verdriet en walging te voelen als ik hoor wat een 2 jarig kind over haar vader vertelt.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en geaccepteerd te hebben moordneigingen te voelen naar de vader van L.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te denken dat het rechtssysteem er niet voor kan zorgen dat de vader geen recht meer heeft L nog te zien.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en geaccepteerd te hebben geen vertrouwen te hebben in het rechtssysteem zonder een goede bewijslast.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te denken dat dokter en getuigen van de crèche geen verklaringen willen afleggen uit angst voor hun baan.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te denken dat het beste wat we kunnen doen na de gesprekken met L om uit Nederland weg te gaan.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en geaccepteerd te hebben uit angst besloten te hebben dat het beste wat we konden doen was te vluchten uit Nederland.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te zien alle huisraad te moeten verkopen en weggeven voor de veiligheid van mijn kleindochters.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te denken dat met een positieve instelling een toekomst in Kroatië makkelijk zal zijn. 

Ik vergeef mijzelf toegestaan en geaccepteerd te hebben niet te zien/realiseren dat met positieve gevoelens negatieve energie wordt gecreëerd en ik dus in een polariteit van makkelijk/moeilijk leven terecht ben gekomen.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te denken dat het allemaal wel zou lukken hier en dat we genoeg ambitie hadden om geld te verdienen.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en geaccepteerd te hebben niet te zien/realiseren dat de ideeën die we meenamen uit Nederland voortkomen uit preprogrammering van het Nederlandse systeem en dat deze hier niet werken.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te denken dat door toedoen van X we onze uitkering en flat zijn kwijtgeraakt.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te zien dat we maandenlang in angst hebben geleefd omdat X hier misschien op de stoep zou komen te staan om zijn dochters te zien.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en geaccepteerd te hebben niet te hebben gezien / gerealiseerd dat ik de angst, boosheid, verdriet projecteerde op allen die in mijn omgeving leefden.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en geaccepteerd te hebben niet te zien/realiseren dat ik mijzelf afscheid van mij door allerlei positieve en negatieve gevoelens/emoties toe te laten en te rechtvaardigen omdat we deze ellende moeten doorstaan.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en geaccepteerd te hebben medelijden en verdriet te voelen als ik zie hoe angstig L is als ze zich buiten niet durft te vertonen en zich verschuilt in de buggy en ’s nachts niet durft te slapen.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te denken dat ik verantwoordelijk ben voor een veilige, onbezorgde leefomgeving voor mijn kinderen en kleinkinderen en te zien dat ik dit niet kan waarmaken.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en geaccepteerd te hebben geen veilige, onbezorgde leefomgeving voor mijn kleinkinderen te kunnen garanderen omdat we in een verrotte wereld leven door de invloed van de geest.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en geaccepteerd te hebben niet te zien/realiseren/begrijpen dat ik de wereld ben en dus verantwoordelijk voor deze verrotte wereld.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en geaccepteerd te hebben L steeds nauwlettend in de gaten te houden om gedragsproblemen te herkennen die te maken zouden hebben met het verleden.

Ik vergeef mijzelf toegestaan en geaccepteerd te hebben bang te zijn dat de gebeurtenissen in Nederland gevolgen hebben voor de rest van haar leven, waarin ik mijzelf niet heb toegestaan en geaccepteerd zelf stabiel te zijn gedurende die periode.

Als terugkijk met weemoed naar het leven in Nederland dan stop ik en adem. Ik besef dat er geen andere keuze was dan hier naartoe te gaan. Ik realiseer me hoe moeilijk het soms valt dat de veiligheid van mijn kleindochters boven alles staat. Ik stel mezelf ten doel hier te zijn ademend in welk land dan ook.

Als ik angst voel voor de gevolgen van onze verhuizing voor de toekomst van ons dan stop ik en adem. Ik besef dat geen een land zekerheid kan bieden voor de toekomst in deze tijd. Dus stel ik mezelf ten doel te participeren in de Desteni-groep en implementatie van het LIG Leefbaar Inkomen Gegarandeerd en te zien dat dit het belangrijkste is dat ik kan doen voor nu.

Als ik bang ben voor de toekomst voor ons en/of een eventuele ontmoeting met de vader dan stop ik en adem. Ik realiseer me dat ik nog veel gesprekken met hun kan voeren als ze ouder zijn en hun kan uitleggen waarom we zijn weggegaan. Dus stel ik mezelf ten doel mezelf te stabiliseren met de tools van Desteni.

Proces van zelfverandering:
www.desteniiprocess.com 
www.lite.desteniiprocess.com  GRATIS ONLINE CURSUS MET BUDDY

Over marjajourney

OVER MIJN BLOG in deze procesblog beschrijf ik gedachten, gevoelens en emoties die niet van mij zijn, zij zijn slechts een systeem van de mind en niet wie ik werkelijk ben. Door middel van adem, zelfoprechtheid , zelfvergeving en zelfverantwoording, stop ik met het voeden van het mindsysteem in elk moment, om zo te kunnen realiseren wie ik werkelijk ben.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

