dag 119 Angst om eruit gegooid te worden

diplVanavond stelde ik een vraag  aan iemand, waarna direct de angst om mijn hart sloeg, Gedachten kwamen op over een eventueel antwoord van  “nou is het genoeg, je mag niet meer meedoen, je bent niet goed genoeg”. Ik voel een zwaar gevoel op mijn borst en probeer me gewaar te zijn van de adem, dat lukt enigszins maar het zware gevoel blijft. Later flitst er een andere gedachte door mijn hoofd dat ik als antwoord krijg: wat jij voelt is fantastisch, wat goed!

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben een gevoel van angst en nervositeit te voelen terwijl ik wacht op het antwoord op een vraag die ik stelde.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat ik eruit gegooid word omdat de vraag die ik stelde daar reden toe geeft.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat gezien wordt dat ik niet competent genoeg ben om mee te doen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te zien  steeds tegen dit gevoel op te lopen van niet goed genoeg, niet competent genoeg, niet waardig om mee te doen, waardeloos, te dom te zijn.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat ik dit minderwaardigheidsgevoel op jonge leeftijd gekopieerd heb van mijn moeder, omdat ik het idee rechtvaardig dat mijn vader er alles aan deed om mijn moeder dit gevoel van minderwaardigheid te geven.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat ik zo geprogrammeerd ben als kind in de relatie van mijn ouders waarin mijn vader vaak degenererende opmerkingen maakte dat ik hier een minderwaardigheidsgevoel aan heb overgehouden.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat ik dit minderwaardigheidsgevoel jarenlang heb verstopt en als een energie bij me heb gedragen waarbij ik nu explosies van druk op mijn borst voel.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat ik me door mijn minderwaardigheidsgevoel afscheid van mijzelf en dus ook van de gehele mensheid.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben  te denken dat ik mezelf aanstel wanneer ik angst voel om eruit gegooid te worden.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken/voelen mijn lichaam te belasten met een forse energetische lading die ik ervaar als een zware zak stenen op mijn borst en waarmee ik mijn lichaam schade toebreng.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben  in een gedachte te participeren van de positieve polariteit dat het antwoord op mijn vraag zal zijn dat ik het goed/fantastisch doe.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te zien dat ik in de onverdraaglijke angst die ik voel voor afkeuring een gedachte creëer van goedkeuring.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat de positieve gedachte beter voelt dan de negatieve en niet te beseffen dat de geest uitsluitend in polariteiten denkt.

Als ik angst voel om me zelf te presenteren, vragen te stellen, te reageren of iets anders van dien aard, dan stop ik en adem.

Ik realiseer me dat er nog vele lagen angst te ontdekken en te vergeven zijn voordat ik stabiel ben.

Ik realiseer me dat alle emoties, gedachten, gevoelens reacties zijn die uit de geest voortkomen en aangezien ik hier alle lange tijd in participeer zijn sommige reacties diep verborgen geweest en deze hebben moeite om het daglicht te verdragen.

Ik stel mezelf ten doel moedig verder te gaan en dit te blijven onderzoeken middels de tools die me beschikbaar zijn gesteld door Desteni in de vorm van schrijven, zelfvergeving, zelfeerlijkheid en zelfcorrectie.

Over marjajourney

OVER MIJN BLOG in deze procesblog beschrijf ik gedachten, gevoelens en emoties die niet van mij zijn, zij zijn slechts een systeem van de mind en niet wie ik werkelijk ben. Door middel van adem, zelfoprechtheid , zelfvergeving en zelfverantwoording, stop ik met het voeden van het mindsysteem in elk moment, om zo te kunnen realiseren wie ik werkelijk ben.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

