dag 113 Compassie en zorg voor mezelf (2)

equallifeIk vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben als iemand tegen me zegt dat ik lief voor mezelf moet zijn een heftige verdrietige reactie te krijgen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te denken, zien en te voelen dat ik niet lief voor mezelf kan/wil zijn.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te denken dat ik niet weet hoe ik lief voor mezelf kan zijn.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te zien dat ik niet voor mezelf opkom als ik word vergeten of over het hoofd word gezien.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te zien dat ik zelf creëer dat ik vergeten word of over het hoofd word gezien omdat ik mezelf zo zie.

Als ik gedachten/gevoelens/emoties over mezelf heb die met mijn uiterlijk te maken hebben dan stop ik en adem. Ik realiseer me dat dit voorgeprogrammeerde ideeën zijn over mezelf van de mind die ik me ooit eigen heb gemaakt en die niet dienen als een en gelijk met mijzelf en met anderen. Dus stel ik mijzelf ten doel mezelf te accepteren als dat ik er mag zijn zoals ik ben.

Als ik gedachten/gevoelens/emoties zie omdat ik over het hoofd word gezien dan stop ik en adem. Ik realiseer me dat ik voor mezelf kan opkomen en er mag zijn zoals ieder ander levend wezen. Dus stel ik mezelf ten doel te reageren als het nodig is zodat ik een en gelijk kan zijn met de ander.

Ik stel mezelf ten doel dagelijks een paar keer aan mezelf te vragen hoe het met me gaat.

Ik stel mezelf ten doel lief en zacht te zijn voor mezelf zoals ik graag naar anderen wil zijn.

Ik stel mezelf ten doel te onderzoeken hoe ik lief voor mezelf kan zijn en weer te schrijven als er punten zijn die vergeven en gecorrigeerd moeten worden.

Over marjajourney

OVER MIJN BLOG in deze procesblog beschrijf ik gedachten, gevoelens en emoties die niet van mij zijn, zij zijn slechts een systeem van de mind en niet wie ik werkelijk ben. Door middel van adem, zelfoprechtheid , zelfvergeving en zelfverantwoording, stop ik met het voeden van het mindsysteem in elk moment, om zo te kunnen realiseren wie ik werkelijk ben.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

