dag 81 Zelfvergevingen mbt taalprobleem/meningen (2)

discIk vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben me te ergeren aan het feit dat hier alleen fluisterend over de slechte economische situatie gepraat wordt.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben bang te zijn om mijn nek uit te steken voor de politieke situatie omdat ik denk dat er represailles kunnen komen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te denken als je je teveel bemoeit met de politieke situatie en zaken aan de kaak stelt dat je dan problemen met de geheime politie kan krijgen en in de gevangenis belandt.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben bang te zijn om te reageren op politieke activisten omdat dat misschien gevolgen voor mijn veiligheid zou kunnen hebben.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben angst te hebben politiek actief te zijn omdat ik niet over de nodige kennis beschik van het ontstaan van ongelijkheid van de mensheid die het gevolg zijn van banken.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben bang te zijn me te veel te mengen in complottheorieën omdat dit gevolgen zou kunnen hebben.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben door het lezen van verslagen van activisten / klokkenluiders bang te zijn dat ik mijzelf en mijn familie in gevaar kan brengen als ik politiek actief zou zijn.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben me te ergeren aan opschepperij van anderen over hun familie en kennissen die een betere, aanzienlijkere status hebben.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te zien bij mezelf dat ik liever goed nieuws dan slechts nieuws vertel over mijn familie waarin ik graag prat ga op functies / status van mijn eigen familie om mezelf in een beter daglicht te zien staan.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben me naar buiten te presenteren als zijnde geslaagd om zo een beter gevoel over mezelf te hebben, waarin ik mezelf heb toegestaan en geaccepteerd hierdoor in de polariteit van goed/slecht te staan.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben trots te zijn als een van mijn familieleden een goede baan heeft gevonden, een goede partner, goede resultaten boekt om mezelf stilletjes hiervoor te prijzen alsof het gekomen is door mijn inspanning terwijl alle resultaten slechts voortkomen uit de programmering van de familie.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben me te ergeren aan het klaaggedrag van sommige familieleden hier omdat ik niet onder ogen wil zien dat de economische situatie heel slecht is en ik voor mezelf wil goedpraten om hier geen aandacht aan te geven door te denken ze hebben wel geld voor allerlei luxe als alcohol en sigaretten.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben me te schamen niet voor deze mensen op te komen of hulp te bieden waarin ik excuses bedenk dat het allemaal wel meevalt omdat ze zich toch nog enige luxe kunnen veroorloven.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben een afkeer te voelen naar sommige familieleden hier die ik probeer te mijden omdat ik geen zin heb om naar hun geklaag te luisteren en me liever begeef onder mensen die het beter hebben en tevreden zijn.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te zien dat ik als anderen klagen over de slechte omstandigheden de neiging heb om mee te klagen om zo te laten zien dat wij het ook niet makkelijk hebben en dus van mij niets hoeven te verwachten.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te ontdekken dat er van mijn kant geen empathie is met anderen die het minder hebben omdat ik me verbind met de negativiteit van mijn eigen geest en niet hier ben als een met mijn adem.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben me te ergeren aan de nederigheid die er is tegenover mensen die een functie bekleden bij de overheid en de medische wereld.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben bang te zijn dat er een conflict ontstaat met personen die bij de overheid / gezondheidszorg werken omdat zij de macht hebben om je niet te helpen of langer te laten wachten als zij dat willen en dat er geen verhaal gehaald kan worden bij een of andere organisatie.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben bang te zijn overhoop te liggen met personen bij de overheid /gezondheidszorg omdat ik een slechte ervaring heb in een kliniek waarbij de klachten die ik uitte niet gehoord werden waarin ik mezelf heb toegestaan en geaccepteerd steeds vanuit een eigen cultuur te reageren op een cultuur die verschillend is.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben de mensen die hier bij de overheid en gezondheidszorg werken te veroordelen vanwege hun achtergrond en cultuur die heel anders is dan in Nederland waarbij ik mezelf heb toegestaan en geaccepteerd te denken dat ik het systeem zou kunnen veranderen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te denken dat ik een systeem van een groep mensen dat al decennia’s lang bestaat zou kunnen veranderen terwijl ik alleen maar invloed kan hebben op de werking van mijn geest door hier te zijn in de adem en zelfvergeving / zelfcorrectie / zelfeerlijkheid toe te passen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben me te ergeren aan het geroddel van de mensen om me heen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben nieuwsgierigheid te zien bij mezelf als iemand iets over een ander wil vertellen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben dat ik sensatiebelust ben en een gevoel van opwinding krijg als ik iets te horen krijg over een ander wat kletspraat is omdat ik verslaafd ben geraakt aan de positieve opwinding.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben met interesse naar mensen te luisteren die wat vertellen over een ander om te laten merken dat ik aan hun kant sta om zo aardig gevonden te worden.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te zien dat ik door partij te kiezen aardig gevonden wil worden.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te zien / realiseren dat ik door anderen aardig gevonden wil worden om dat dit me een beter gevoel geeft en dat ik me hierin geaccepteerd voel omdat ik me begeef in de tegenstelling van positief en negatief  en ik niet leef als een en gelijk met alles en iedereen.

Ik stel mezelf ten doel dit punt van discriminatie / ongelijk zijn aan / meer / minder dan te blijven onderzoeken en als ik enige irritatie / angst bemerk ten aanzien van de mensen / situatie hier dan stop ik en adem en waarin ik me ten doel stel gelijk te staan aan alles.

Over marjajourney

OVER MIJN BLOG in deze procesblog beschrijf ik gedachten, gevoelens en emoties die niet van mij zijn, zij zijn slechts een systeem van de mind en niet wie ik werkelijk ben. Door middel van adem, zelfoprechtheid , zelfvergeving en zelfverantwoording, stop ik met het voeden van het mindsysteem in elk moment, om zo te kunnen realiseren wie ik werkelijk ben.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

