dag 63 vervolg kinder dvd

doelIk stel mezelf ten doel als mijn man een kwade bui heeft en in paranoia mij uitscheld omdat hij denkt dat ik de oorzaak van zijn psychiatrische toestand ben te stoppen en te ademen.

Ik stel mezelf ten doel als mijn man een beweging maakt wat naar mijn hoofd te gooien, te stoppen en te ademen.

Ik stel mezelf ten doel als M me uitscheldt voor van alles en nog wat me niet meer te laten kwetsen maar te stoppen en de ademen.

Ik stel mezelf ten doel als M paranoia gedrag vertoont naar mij of mij ergens de schuld van geeft te stoppen en te ademen.

Ik stel mezelf ten doel na een confrontatie met M steeds opnieuw te beginnen en niet te blijven hangen in een teleurgestelde, zielige, gekwetste, verdrietige, moedeloze toestand en te stoppen en te ademen.

Ik stel mezelf ten doel niet meer mijn best te doen om de schijn op te houden dat we het af en toe best leuk met elkaar hebben maar te stoppen en te ademen.

Ik stel mezelf ten doel als ik medelijden voel met M te stoppen en te ademen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben angst te hebben dat zijn toestand in de toekomst kan verergeren.

Ik stel mezelf ten doel als ik angst voel voor de toekomst omdat zijn toestand zou kunnen verergeren te stoppen en te ademen.

Ik stel mezelf ten doel als ik angst in mezelf bemerk om fouten te maken of om zijn humeur te beïnvloeden te stoppen en de ademen.

Ik realiseer me dat ik bij M blijf alleen maar omdat ik financieel afhankelijk van hem ben, en dat we elkaar al lang niets meer te zeggen hebben, elkaar niet kunnen ondersteunen om in eenheid en gelijkheid te leven en steeds meer zie ik dat een geld gelijkheidssysteem in dit soort situaties waarin mannen en vrouwen verkeren hier een einde aan kan maken.

Over marjajourney

OVER MIJN BLOG in deze procesblog beschrijf ik gedachten, gevoelens en emoties die niet van mij zijn, zij zijn slechts een systeem van de mind en niet wie ik werkelijk ben. Door middel van adem, zelfoprechtheid , zelfvergeving en zelfverantwoording, stop ik met het voeden van het mindsysteem in elk moment, om zo te kunnen realiseren wie ik werkelijk ben.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op dag 63 vervolg kinder dvd

  1. Miranda de Haas zegt:

    Heftig Marja, dank voor het delen.

Geef een reactie

