dag 49 Brand op de berg

brandHet is hier s’zomers erg heet en droog en vaak ontstaan er brandden zodat de brandweer moet komen blussen en als het heel heftig is dan moeten helikopters heen en weer naar de zee vliegen om water te halen. Vanochtend reed ik met de auto naar beneden de berg af en zag een stuk of 4 brandweerauto’s staan en een politieauto. Ik voelde hierbij een opwinding en een blij gevoel over me heen komen. Dit gevoel herkende ik als een gevoel van sensatie omdat er ïets”gebeurd wat niet alledaags is. Direct bedacht ik me hoe raar het is dat dit gevoel ontstaat terwijl mensen hun leven aan het wagen zijn om een brand te blussen en de omgeving veilig te stellen voor verder uitbreiding.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben een gevoel van opwinding te krijgen bij het zien van de brandweerauto’s en de politieauto die langs de weg geparkeerd stonden om een brand te blussen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben een gevoel van vreugde te bemerken toen ik het aantal brandweerauto’s en politieauto’s langs de weg zag staan.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te ontdekken dat er in mij een gevoel van sensatie ontstaat bij het zien van brandweerauto’s en een politieauto terwijl er een stuk natuur is verbrand en mensen hun leven wagen om anderen in veiligheid te brengen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te denken dat het ver van mijn bed is waar de brand was ontstaan en ons huis geen gevaar kan lopen om met het vuur in aanraking te komen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben het gevoel te hebben van leuk, spannend bij het zien van een brand waar de vlammen oplaaien.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben belust te zijn op sensatie en spanning om zo wat jus aan mijn leven te geven.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben het gevoel van sensatie, opwinding, spanning een prettig gevoel te vinden waarin ik de energie voed met positief en negatief.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben het gevoel van opwinding , sensatie en positieve spanning als positief te hebben beoordeeld en dus onschadelijk om te ervaren.

Ik stel mezelf ten doel bij een positief gevoel van opwinding, sensatie, positieve spanning te stoppen en te ademen en te weten, realiseren dat ook positieve gevoelens een deel zijn van de polariteit die ons vasthoudt verder te gaan in de geest in plaats van Leven.

 

Over marjajourney

OVER MIJN BLOG in deze procesblog beschrijf ik gedachten, gevoelens en emoties die niet van mij zijn, zij zijn slechts een systeem van de mind en niet wie ik werkelijk ben. Door middel van adem, zelfoprechtheid , zelfvergeving en zelfverantwoording, stop ik met het voeden van het mindsysteem in elk moment, om zo te kunnen realiseren wie ik werkelijk ben.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op dag 49 Brand op de berg

  1. ken ik ja, weer een manier van de mind/geest om energie vrij te maken uit je lichaam. Goed om te stoppen want het is niet eerlijk tegenover je lichaam.

Geef een reactie

